اقامت گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان، خرید ملک در گرجستان، بست جورجیا

اقامت گرجستان،ثبت شرکت در گرجستان،بست جورجیا

اگر دنبال یک کشور امن و آرام برای زندگی میگردید میتوانید با گرفتن اقامت گرجستان یک زندگی بدون دغدغه داشته باشید و شرکت … با در اختیار داشتن مشاورین مجرب و وکلای کاردان در این زمینه میتوانند در خدمت شما عزیزان باشند. از مهم ترین دلایلی که گرجستان از بهترین کشورها شناخته شده است امنیت بالا و مردمان بسیار مهربان و مهمان نواز آن میباشد. همچنین این کشور زیر نظر اتحادیه اروپا قرار دارد و ثبت شرکت و گرفتن اقامت گرجستان از نظر هزینه نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین تر است. کشور گرجستان طی 3 سال متوالی به عنوان امن ترین کشور برگزیده شده است و هزینه حمل و نقل نسبت به کشورهای همسایه ارزان تر میباشد. شما عزیزان میتوانید از طریق خرید ملک ، ثبت شرکت ، ازدواج ، تحصیل و سرمایه گذاری اقدام به اقامت گرجستان کنید که هریک از این راه ها شرایط خاص خود را دارد.
ما در بست جورجیا شما را به عنوان کارمند یک شرکت گرجی معتبر استخدام میکنیم و اقامت کارمندی توسط وکیل خبره گرجی برایتان اخذ میشود اقامت کارمندی اخذ شده نوعی کارت اقامت موقت گرجستان میباشد که بایستی تمدید شود حضور در کشور گرجستان طبق ضوابط و پرداخت منظم مالیات های حقوق از الزامات این نوع اقامت جهت تمدید میباشد تعداد ریجکتی از این طریق بسیار زیاد است مراقب باشید اسیر شرکت های بی تجربه در این زمینه نشوید تا پرونده اقامتی شما دچار مشکل نشود ما با داشتن وکیل قانونی این نوع اقامت را به صورت تضمینی برایتان اخذ میکنیم.
بهترین پکیج های سرمایه گذاری در گرجستان توسط تیم خبره اقتصادی بست جورجیا برای شما اماده شده است تا شما کم ریسک ترین و پر بازده ترین نوع اقامت سرمایه گذاری را انتخاب کنید این نوع اقامت خیلی سریع تر به هدف اکثر مهاجران که اقامت دائم و پاسپورت میباشد را میتواند فراهم کند سرمایه شما به راحتی به دست نیامده است قبل از هر اقدامی به رایگان با تیم اقتصادی بست جورجیا مشورت کنید تا دچار ضرر نشوید دانستن قوانین مالیاتی و سرمایه گذاری گرجستان بسیار مهم و امری ضرووری میباشد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این راه کنارتان باشند
یکی از محبوب ترین روشهای اخذ اقامت در حال حاظر میباشد این نوع اقامت یکساله بوده و تا زمانی که ملک به نامتان باشد خودتان و افراد خانواده اقامتتان تمدید میشود تا بتوانید پروسه دریافت اقامت دائم را سپری کنید توجه کنید در این زمینه متاسفانه شیادان بسیاری وجود دارند که ملک را با قیمتهای غیر واقعی و اصطلاحا با بالابود به شما میفروشند از شرکتهایی کمک بگیرید که بتوانند فایلهایی را به شما معرفی کنند که هم فرصت سرمایه گذاری باشند و هم قیمت کارشناسی ملک را به شما بفروشند این نکته را مد نظر داشته باشید خرید ملک در گرجستان اسان است فروشش مشکل.

یکی از راه های گرفتن اقامت گرجستان خرید ملک است که بسیار مناسب و راحت میباشد. حداقل قیمت خرید ملک باید 35 هزار دلار باشد تا بتوانید اقامت 1 ساله دریافت کنید. خانه ها از 30 متر به بالا است و بستگی به منطقه و متراژ هزینه ها نیز متفاوت میباشد. آپارتمان از متری 300 دلار به بالا و ویلایی از متری 500 دلار به بالا میباشد. شما میتوانید از طریق خرید ملک برای پدر و مادر و فرزندان زیر 18 سال خود کارت اقامت 1 ساله دریافت کنید. یکی از متداول ترین سوالات در این زمینه این است که میتوان از طریق خرید زمبن هم اقامت گرفت ؟ پاسخ منفی است زیرا زمین جزو ملک محسوب نمیشود و به کسی اقامت داده نمیشود ولی راهکارهایی نیز در این زمینه وجود دارد که با کمک وکلای شرکت میتوانید از آنها استفاده نمایید. یکی از مزیت های مهم این کشور این است که میتوانید بدون داشتن کارت اقامت و با در اختیار داشتن پاسپورت کشور خودتان ملکی خریداری کنید و مالک 100% آن باشید. خرید ملک در گرجستان نیاز به شرایط خاصی ندارد ولی ممکن است زمان ارزیابی قیمت ملک مقداری زمان بر باشد که شرکت…با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و کاردان در این زمینه راهنما و خدمتگذار شما هستند.

هزینه اقامت در گرجستان متفاوت است و بستگی به شرایط و نیاز مشتری دارد و لازم به ذکر است برای هر نوع اقامت نیاز به فکر و مشاوره بسیار کاربردی و سودمند دارد که شرکت … با مشاورین و وکلای با تجربه و متخصص میتوانند یاری دهنده شما عزیزان باشند. در اینجا چند نکته مهم را برای شما عزیزان ذکر میکنیم: 1-در صورتی که میخواهید در مدت در 10 روز کارت اقامت را دریافت کنید، هزینه برای هر فرد1500 دلار 2-اگر در مدت زمان 20 روز تقاضای کارت اقامت را داشته باشید هزینه برای هر فرد1200 دلار 3-دریافت کارت اقامت در مدت زمان 30 روز برای هر نفر800دلار 4-تقاضای کارت اقامت برای تمامی اعضای خانواده (فرزندان زیر 18 سال) در مدت زمان 30 روز برای هر فرد500 دلار 5-اگر تقاضای کارت اقامت از طریق ثبت شرکت را دارید در مدت زمان 1 روز و هزینه ان 200 دلار میباشد. لازم به ذکر است تقاضای این نوع اقامت در ابتدا به مدت 6ماهه است ولی از طریق کارمندی یا خرید ملک به صورت 1ساله صادر میشود و بعد به مدت بیشتری تمدید خواهد شد و این هزینه ها برای همه افراد یکسان میباشد و ربطی به سن وسال ندارد. نکته مهم در این مورد که باید به آن توجه داشت این است که هزینه متغییر میباشد و قبل از اقدام بهتر از با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین راهنمای شما باشند.

برای دریافت کارت شهروندی گرجستان باید حداقل 5 تا 6ماه در سال به صورت متوالی در خاک این کشور باشید و تا حدودی به زبان گرجی چه مکالمه ،نوشتن و خواندن مسلط باشید و در مورد قوانین و تاریخ این کشور اطلاعاتی کافی داشته باشید. و همچنین باید فعالیت و حضور مثبت به عنوان شهروند خارجی داشته باشید و 2 نفر شهروند گرجی که از چند سال پیش روی شما شناخت داشته باشند و ضامن شما در گرجستان باشند. در این کشور به دلیل امنیت بالا و قوانین اداری که دارد امکان کلاه برداری نیست و کارت شهروندی توسط شرکت های معتبر داده میشود که شرکت …یکی از معتبر ترین نمایندگی اخذ کارت شهروندی در گرجستان میباشد.

اقامت گرجستان 2018

اقامت در گرجستان در سال2018 بسیار متفاوت تر از سال های پیش میباشد زیرا با گذشت زمان از نظر موقعیت بسیار پیشرفت چشم گیری کرده است و با پیوستن به اتحادیه اروپا شرایط اقامت گرفتن و ثبت شرکت بسیار مشکل میشود و بهتر است برای اخذ اقامت این کشور رو به رشد و پیشرفت هرچه زودتر اقدام کنید از مهم ترین مزیت های این کشور این است که هزینه زندگی و رفت و آمد بسیار مناسب است و از نظر موقعیت مکانی به ایران نزدیک میباشد و آداب و رسوم این کشور تقریبا به ایران نزدیک میباشد و کشور بسیار دیدنی ست که در سال توریست های زیادی در رفت و آمد هستند. به دلیل سخت تر شدن شرایط برای ایرانیان عزیز که میخواهند اقامت این کشور را داشته باشند بهتر هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

درباره شرکت اقامت گرجستان بست جورجیا

ما بست جورجیا هستیم قویترین و یکی از قدیمی ترین شرکتهای امور مهاجرتی در گرجستان دفتر ما در تهران با قوی ترین تیم پاسخگویی و در تفلیس با دو دفتر در خدمت شما هستیم.
در چند سال گذشته شرکتهای بسیاری در گرجستان مخصوصا در سال 2017 و 2018 رشد کرده اند که ادعای حقوقی بودن دارند در حالی که تنها زبان گرجی را فرا گرفته اند و کارهای مشتریان را بدون هیچ تضمینی انجام میدهند اما ما در گروه هولدینگ اوراسیا یک شرکت رسمی و حقوقی میباشیم که با داشتن وکیل خبره دادگستری گرجستان در دفترمان توانسته ایم این اصل را ثابت کنیم که تمامی خدمات و اقامت شما عزیزان توسط وکیل گرجی با تضمین انجام شده و تضمینی میباشد.
بالاترین پرونده اقامتی در 2017 و بالاترین درصد قبولی نشان از اعتماد شما به ما میباشد و ما این اعتبار را ارج مینهیم و برای بهتر شدنمان لحظه ای را دریغ نمیکنیم
پروژه رسیدگی پرونده شما از لحظه ورود به پورتال شرکت اوراسیا اغاز و بعد از تماس شما با کارشناسان ما در شرکت بست جورجیا همکاران ما با دادن کد رهگیری به هر مشتری موظف به پیگیری فایلینگ مشتری تا اتمام کار میباشند.
بست جورجیا با داشتن قوی ترین مرکز تماس جهت اقامت گرجستان و انجام امور مهاجرتی شما به گرجستان اماده پاسخگویی به شما در هر ساعت از شبانه روز میباشد تماس شما برای ما با ارزش بوده و سعی میکنیم با اموزش پرسنل خود و فراگیری اخرین قوانین امور مهاجرتی گرجستان به روز ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان بگذاریم زیرا شما لایق بهترین ها هستید و ما برای راحتی شما تمام تلاش خود را میکنیم
خرید ملک در گرجستان
خرید ملک در گرجستان با گروه هولدینگ بست جورجیا ما با داشتن قوی ترین فایلینگ ملک در گرجستان و داشتن وکیل گرجی در دفتر بست جورجیا در تفلیس و کارشناسان حقوقی ملک میتوانیم بهترین فرصت های سرمایه گذاری را در نقاط مختلف شهر تفلیس برایتان فراهم کنیم شما به محض ورود به گرجستان ترانسفر در اختیار شما میگذاریم تا با کارشناسان ما به بازدید ملک ها در سطح شهر بروید و بعد از خرید ملک توسط شما کارهای کارشناسی املاک و ثبت سند توسط وکیل خبره گرجی برایتان انجام خواهد شد تا شما بتوانید با خیال اسوده در کشور گرجستان سرمایه کذاری کنید و از خدمات ما لذت ببرید.
هزینه ثبت شرکت در گرجستان 2017سال 2017 یک روز کاری زمان برده و مبلغ 200 دلار هزینه ثبت شرکت می باشد.
ثبت شرکت در گرجستان مجوز کاری شما می باشد و 200 دلار هزینه دارد برای رد کردن مالیات نیز نیاز به دستگاه آپارات می باشد که 400 لاری می باشد .
گرجستان با توجه به پیوستن به اتحادیه اروپا و شفاف بودن نظام کاری و اقتصادی آن بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد پیشنهاد ما بخش های توریستی ، بخش های کشاورزی و دامپروری و ساختمان و املاک می باشد .

قوانین ثبت شرکت در باتومی نیز مانند ثبت شرکت در تفلیس بوده و تفاوتی ندارد ثبت شرکت در باتومی 200 دلار هزینه داشته و در یک روز کاری تمام پروسه توسط وکلای شرکت انجام خواهد شد .

در گرجستان بهتر است کار آفرین باشید ولی به هر دلیلی که امکان کار آفرینی را ندارید می توانید رزومه شما را به شرکت های ایرانی و گرجی ارسال تا در صورت تایید آن شرکت ها مشغول به کار شوید .
ثبت شرکت در گرجستان بسیار ساده می باشد و روی اساسنامه موضوع فعالیت شرکت درج نمی شود و می توانید هر نوع تجارتی را با آن انجام دهید غیر از کارهایی که نیاز به مجوزات خاص دارد ثبت شرکت در اداره اقامت انجام میشود و در انتخاب نام شرکت مختار می باشید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

درباره کشور گرجستان

گُرجِستان (به گرجی: საქართველო، ساکارْتْوِلُ) کشوری است در منطقهٔ قفقاز اوراسیا. این کشور که در سرحد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب‌شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است. پایتخت و بزرگترین شهر آن تفلیس است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ مترکیلومربع (۲۶٬۹۱۱ مایل‌مربع), و جمعیت آن در سال ۲۰۱۶ در حدود ۳٫۷۲ ;میلیون نفر بوده‌است. گرجستان یک جمهوری متمرکز، نیمه‌ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می‌شود.

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد و همکاری‌های زیادی با این دو سازمان دارند لازم است ذکر شود که کلیه قوانین گرجستان مانند قوانین اتحادیه اروپا است.